Mac Sync Client update

Door een update voor de Mac Sync Tool op zaterdag 27 juni 2015 hebben meerdere Mac Sync Tools de connectie verloren met onze vBoxxCloud server. Door middel van de volgende update is dit probleem te verhelpen.

 

Download Update

Download Help file .Pdf (eng)

 

Oplossing

 

1) Download de Update Hierboven of klik hier.

 

2) Klik met de rechtermuisknop op  “2.3.3_fix” en ga naar “Open”.

mac sync client patch - vBoxxCloud
Open the “2.3.3_fix” by clicking on it with the right mouse button

 

 

3) Vul uw Mac OSX gebruiker in en klik op “OK”. Wacht ongeveer 1 minuut en selecteer “OK” opnieuw.

 

mac sync client patch - vBoxxCloud
Open the “2.3.3_fix” and press on “OK”

 

4) Herstart uw computer of Sync Tool

Hierna wordt de synchronisatie hersteld. 

Questions?

vBoxxCloud Support Telefoon:                      + 31 70 2060091

vBoxxCloud Support email:                        support@vboxx.nl