Technische F.A.Q
Hoeveel bandbreedte wordt geleverd met mijn account?
Onze Bandbreedte is zo snel mogelijk, waardoor het mogelijk is om bestanden te uploaden of te downloaden 20 keer de hoeveelheid van uw totale hoeveelheid storage per maand. Dat is veel meer dan u waarschijnlijk nodig heeft. Heeft u toch meer nodig, neem dan contact met ons op. Daarnaast is de snelheid van uw upload of download wel in te stellen. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn wanneer u een sub-organisatie heeft waarbij geen hoge download snelheid is vereist.
Moet ik software installeren met vBoxxCloud?
De software is optioneel en kan worden gedownload wanneer u bent ingeloged met uw vBoxxCloud-account. Wanneer u de software heeft gedownload kunt u de vBoxxCloud Sync Tool instaleren op zowel een Mac als een Windowns computer of laptop. Het is ook mogelijk om de Sync tool te instaleren op een Android, iOS of een Windows phone. Voor meer informatie over de systeemeisen kunt u hier klikken. Voor meer informatie over de Sync Tool klink dan hier.
Wat is een Sync Tool?
De vBoxxCloud Sync Tool geeft u de mogelijkheid om via uw computer of mobile apparaat direct toegnag te krijgen tot uw bestanden. Met de Sync Tool worden alle bestanden met uw computer gesynchroniseerd met uw vBoxxCloud-account en andersom. Zo heeft u altijd de goede versie van alle bestanden en kunt u met de Sync Tool bestanden direct delen met anderen. Het is ook mogelijk om direct te delen vanaf de Sync folder. vBoxxCloud stuurt namelijk direct een gastaccount naar de gebruiker die wordt toegevoegd aan de share. Zo kan de opgegeven persoon direct de gedeelde bestanden downloaden. Voor meer informatie over het delen van bestanden bekijk dan onze video.
Waar staat de vBoxx Folder geinstalleerd?
Na het downloaden van de sync tool, kunt u de applicatie installeren en registreren met uw vBoxxgegevens. Nu staat de applicatie geinstalleerd op uw computer en heeft de naam vBoxx Sync.
De vBoxx Sync folder kunt u terug vinden in C:\Users\[User Name]\vBoxx Sync, maar gebruikers kunnen deze locatie zelf veranderen tijdens de instalatie.Note: Selecteer geen externe hardeschijf als locatie voor de Sync Folder. Een hardeschijf kan loskoppeld raken waardoor de data verloren kan gaan.
Waarom zie ik geen bestanden en folder overlay?
Soms ziet u de juiste inconen niet als er op uw computer een soortgelijke applicatie geinstalleerd staat. Windows kan namelijk maar een maximaal aantal icoon overlays weergeven. Wanneer een applicatie andere visuele overlays heeft dan vBoxx, dan is het mogelijk dat deze worden geblokeerd. Om dit probleem om te lossen kunt u ons Icoon Overlay artikel lezen.
Waarom zie ik een rode X in mijn vBoxx icoon?
De vBoxx sync tool is mogelijk niet actief. Open de services tool op je computer (rechtermuisknop op de Sync applicatie) en selecteer Start.
Kan ik gebruik maken van de back-up functie voor databases?
De back-up functie is gemaakt om belangrijke persoonlijke bestanden, foto's, PDF's en vergelijkbare bestanden extra op te slaan. Normaal gesproken zijn dit bestanden die opgeslagen zijn op een persoonlijke computer. Het backupen van een databases, operations, applicaties, is helaas niet mogelijk. Dit veroorzaakt een te hoge CPU-gebruik en veroorzaakt sync problemen.