Het aanmaken van een duidelijke bevorderd de controle van uw vBoxxCloud-organisatie. Zo heeft u een duidelijk beeld van alle Team Shares en kunt u Sub-organisaties aanmaken waar verschillende policies en instellingen gelden. Sub-organisaties hebben bijvoorbeeld geen toegang tot de folders van hoofd-organisaties, behalve wanneer de hoofd-administrator hier toegang voor heeft gegeven.
1. Gebruik de inloggegevens van de welkom email van vBoxxCloud.
web.vboxx.nl in uw browser
2. U komt direct in de Admin Dashboard, hier ziet u een algemeen overzicht van alle activiteiten van uw vBoxxCloud-account.
3. Links in uw Dashboard ziet u de organisaties staan van uw vBoxxCloud-omgeving. Om een Sub-organisatie aan te maken selecteerd u de gewenste organisatie en klikt u op + Create organization.
4. Nu kunt u de instellingen aanpassen van de nieuwe organisatie. De volgende instellingen kunnen bijvoorbeeld worden verandert:
- Parent Organization: Geeft aan met welke hoofdorganisatie de suborganisatie verbonden staat.
- Contact Email: Het emailadress waar de auto-replies vandaan komt.
- Excluded extensions: Hier kunt u aangeven welke type files niet gesynchroniseerd mogen worden.
- Allow Creation of Sub-organizations. Het toestaan om Sub-organisaties aan te maken.
- Enable Branding: Het toestaan om de organisatie te personaliseren; logo, icoon en de naam van de Sync Tool.
- Let admins browse remote files.
- Force Password Change: Geef een hoeveelheid dagen aan wanneer gebruikers hun wachtwoord moeten wijzigen.
- Require two-step authentication: Gebruikers dienen een tweede stap te volgen voordat hij of zij zichzelf kan aanmelden. Dit gaat via de app, SMS of Email.
5. In de afbeelding hieronder ziet u een voorbeeld hoe de organisaties aangemaakt kunnen worden. Hier ziet u bijvoorbeeld 1 hooforganisatie met daaron 4 sub-organisaties.
Hint: Het goed organiseren van uw hoofd- en suborganisaties voorkomt onduidelijkheden later. Wij helpen u graag verder om een duidelijke structuur aan te brengen.