Privacy Mode activeren

Overzicht

De functie Privacy Mode kan worden geactiveerd voor een organisatie op lager niveau en de onderliggende organisaties. Kort gezegd schakelt het uw mogelijkheid uit om gegevens in persoonlijke mappen, teamshares en back-ups te bekijken. Het belangrijkste doel van deze functie is om een extra laag bescherming toe te voegen aan uw persoonlijke documenten. Houd er rekening mee dat zodra deze functie is geactiveerd, het vBoxxCloud ondersteuningsteam permanent beperkte toegang tot de organisatie zal hebben.
Wanneer Privacy Mode is ingeschakeld, kunt u nog steeds gegevens bekijken in uw eigen organisatie en behoudt u de noodzakelijke rechten om organisaties op lager niveau te beheren.

Wanneer Privacy Mode is ingeschakeld:

U kunt niet:

  • Bestandsserverinschakeling configureren.
  • Bladeren of inhoud van persoonlijke mappen, teamshares of back-ups beheren.
  • De naam van bestanden in persoonlijke mappen, teamshares of back-ups bekijken.
  • Back-ups maken.
  • Abonneren op teamshares.
  • Meer items, zoals gebruikersaccounts, teamshares, naar externe organisaties sturen.


U kunt wel:

  • De organisatie en onderliggende organisaties beheren en configureren.
  • Informatie over de organisatie en onderliggende organisaties bekijken.
  • De ruimte die wordt gebruikt door accounts, teamshares en back-ups bekijken.
  • Het aantal bestanden in accounts, teamshares en back-ups bekijken.
  • Accounts en teamshares maken.
Belangrijke opmerkingen:
  1. Nadat Privacy Mode is ingeschakeld, is er geen manier om de functie uit te schakelen.
  2. Privacy Mode moet als laatste stap worden geconfigureerd, nadat u een organisatie volledig hebt geconfigureerd. Bestandsserverinschakeling moet worden geconfigureerd voordat Privacy Mode wordt ingeschakeld. U kunt geen bestandsserver inschakelen en koppelen met Privacy Mode ingeschakeld.

Standaard kunnen organisatiebeheerders nog steeds gebruikersbestanden in hun eigen organisatie doorbladeren. Privacy Mode voorkomt dat organisatiebeheerders gegevens kunnen bekijken in organisaties op lager niveau en onderliggende organisaties.


Instructies:

  1. In het beheerdersdashboard, klik op Instellingen. De Instellingen-pagina wordt weergegeven.
  2. Op de Instellingen-pagina, klik op Privacy. De Privacy Mode-pagina wordt weergegeven en hier ziet u een waarschuwing dat het activeren van Privacy Mode onomkeerbaar is.
  3. Klik op de knop Privacy Mode inschakelen om deze te activeren. Er verschijnt een pop-upbericht met de waarschuwing dat beheerders van organisaties op hoger niveau de bestanden van de organisatie niet kunnen bekijken.

?cmd=root&action=download&type=downloads&id=1212

?cmd=root&action=download&type=downloads&id=1214


Uitschakelen van 'Laat organisatiebeheerders gebruikersbestanden doorbladeren beleid':


Standaard hebben beheerders nog steeds de mogelijkheid om gebruikersbestanden in hun eigen organisatie te doorbladeren. De Privacy Mode-functie voorkomt alleen dat organisatiebeheerders gegevens kunnen bekijken in organisaties op lager niveau en onderliggende organisaties. Om te voorkomen dat beheerders gebruikersbestanden in hun eigen organisatie kunnen doorbladeren, volgt u deze stappen:
  1. In de onderliggende organisatie, klik op Instellingen.
  2. Op de Instellingen-pagina, klik op Beleid.
  3. In de Gebruikersinstellingen van de Beleidspagina, schakelt u het selectievakje 'Laat organisatiebeheerders gebruikersbestanden doorbladeren' uit. Organisatiebeheerders toegewezen aan deze onderliggende organisatie hebben niet langer de mogelijkheid om gegevens van gebruikers te bekijken.

?cmd=root&action=download&type=downloads&id=1215